Τον Μάιο του 1950, στο πλαίσιο της έκθεσης αυτοκινήτου του Τορίνο, ο Carlo Abarth παρουσίασε ένα ξεχωριστό σύστημα εξαγωγής, το «Abarth Exhaust».
Η επιτυχία της εξάτμισης ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Αρχικά, τοποθετήθηκε στο Fiat Topolino και στη συνέχεια σε πολλά ακόμη μοντέλα της ιταλικής μάρκας, όπως τα 600, 1100, 1400 και 1500. Η εμπορική εκτόξευσή της όμως, ήρθε με το Fiat 500.
Οι πρώτες εκδόσεις χρησιμοποιούσαν ένα απλό, αλλά πρωτοποριακό σύστημα, το οποίο προσέφερε σημαντικά αυξημένη απόδοση και παράλληλα έναν μοναδικό, όσο και απολαυστικό ήχο. Το 1962 με προσωπικό 375 άτομα, η εταιρεία παρήγαγε 257.000 εξατμίσεις.
Με την παρουσίαση του νέου Abarth 595 το 2008, η μάρκα αναβίωσε τα σπορ συστήματα εξαγωγής και μαζί τους τον κλασσικό ήχο του «σκορπιού». Έναν χρόνο αργότερα, έκανε πρεμιέρα η «Record Monza», ενσωματώνοντας τέσσερις απολήξεις και την τεχνολογία Dual Mode με τις δύο μηχανικά ελεγχόμενες βαλβίδες.
Το 2011, το σύστημα «Record Modena» προσέφερε έναν ακόμη πιο άγριο ήχο, ενθουσιάζοντας τους λάτρεις των τεσσάρων τροχών.
Ωστόσο, αυτή που κάνει τη διαφορά και τη συναντάμε στον βασικό εξοπλισμό των Abart 595 Competizione, 595 Pista και 695 70° Anniversario, είναι η «Record Monza Attivo». Παρουσιάστηκε το 2018 και φέρει ηλεκτρονικά ελεγχόμενη βαλβίδα που ενεργοποιείται μέσω της επιλογής sport στο ταμπλό του αυτοκινήτου. Με αυτόν τον τρόπο, ο οδηγός μπορεί να αλλάξει οποιαδήποτε στιγμή τη λειτουργία της εξάτμισης, επιλέγοντας μεταξύ ενός πιο «ήρεμου» ήχου και ενός βαθύτερου βρυχηθμού.
πηγή(zougla.gr)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου