Όσοι ζουν σε μεγάλες κυρίως πόλεις αναζητούν και το κατάλληλο μέσο μετακίνησης που θα τους προσφέρει Το πιο άνετο και σβέλτο scooter, που είναι και Yamaha...σβελτάδα και οικονομία.
Δεν χωρά συζήτηση πως ένα scooter είναι η λύση. Όμως όχι ένα οποιοδήποτε scooter.
Τα τελευταία χρόνια η κατηγορία αυτή έχει κάνει τεράστια άλματα προόδου και πλέον τα μοντέλα θυμίζουν περισσότερο μηχανές τόσο σε όγκο όσο και σε εξοπλισμό παρά ένα απλό μηχανάκι για καθημερινή χρήση.
Το καβαλάς και καταλαβαίνεις...
Το Yamaha XMAX είναι το δίτροχο που κάθε αναβάτης θα ήθελε να χρησιμοποιεί και αυτό μπορεί να το συνειδητοποιήσει ο καθένας από τα πρώτα χιλιόμετρα που θα καλύψει πίσω από το τιμόνι του.
Βασισμένο στο DNA του TMAX, το maxi scooter XMAX ξεχωρίζει για τη δυναμική του εμφάνιση, την υψηλή ποιότητα κατασκευής, την άνεση και φυσικά την αξιοπιστία, καθώς δεν πρέπει να ξεχνάμε και το όνομα της Yamaha, που είναι εγγύηση σε θέματα... μακροζωίας.
Άνεση και τεχνολογία
Αυτά που σίγουρα θα λατρέψει κάθε αναβάτης είναι η νέα άνετη σέλα υψηλής ποιότητας, τα φώτα LED, που προσφέρουν άπλετο φως και μεγιστοποιούν την ασφάλεια, τον πίνακα οργάνων με την οθόνη LCD που μεταφέρει κάθε πληροφορία στον οδηγό κ.ά.
Να σημειώσουμε πως διαθέτει και τον μεγαλύτερο χώρο κάτω από τη σέλα, καθώς χωρά δύο κράνη full-face.
Με 292 και 395 κ.εκ.
Σε αυτό το scooter, η πολυτέλεια δεν λείπει και είναι κάτι που το χαρακτηρίζει. Ιδίως στην έκδοση με την Σπορ επιδόσεις αλλά με κατανάλωση από... scooterονομασία «TechMax» τα επίπεδα ανεβαίνουν θυμίζοντας μεγαλύτερες κατηγορίες.
Ένα ακόμα χαρακτηριστικό που το καθιστά μοναδικό είναι ο κινητήρας της «μικρής» έκδοσης, που είναι ο πιο ισχυρός και οικονομικός, τεχνολογίας Blue core, χωρητικότητας 292 κ.εκ., αποδίδει 28 ίππους και παράγει 3kgr ροπή (διαθέσιμη είναι και έκδοση με κινητήρα 395 κ.εκ. και 33 ίππους).
Η κατανάλωση που παίζει ρόλο σε μία μοτοσικλέτα καθημερινής χρήσης κυμαίνεται στα 3,6 λίτρα/100 χλμ. με τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ να φτάνει τα 13 λίτρα. Να σημειώσουμε πως ο μπροστινός τροχός των 15 ιντσών «φοράει» δισκόφρενα 267 χιλ., ο πίσω που είναι 14 ιντσών «φοράει» 245 χιλ., ενώ στον βασικό εξοπλισμό έχουμε και ABS.
Κρατάει τιμή...
Από εκεί και πέρα, το XMAX διαθέτει τηλεσκοπικό πιρούνι για μεγάλη ευστάθεια, σύστημα ελέγχουΌταν οι τιμές των μεταχειρισμένων διατηρούνται υψηλά, καταλαβαίνεις και τον λόγο... πρόσφυσης (TCS), σύστημα ανάφλεξης χωρίς κλειδί, διπλούς μπροστινούς προβολείς LED, πίσω φως LED, φωτιζόμενο χώρο αποθήκευσης, πρίζα 12V για τροφοδοσία και φόρτιση διαφόρων συσκευών κ.ά.
Το… καλύτερο το αφήσαμε για το τέλος και δεν είναι άλλο από τη μεταπωλητική αξία. Ρίχνοντας μία ματιά στα μεταχειρισμένα προηγούμενων ετών (και όχι με τους σημερινούς πιο συγχρόνους κινητήρες) θα διαπιστώσετε πόσο ψηλά διατηρούνται οι τιμές, γεγονός που δείχνει και την πραγματική αξία του Yamaha XMAX σε βάθος χρόνου.
Οι τιμές ξεκινούν από τα 6.290 ευρώ και ανεβαίνουν ανάλογα με την έκδοση και τον εξοπλισμό.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Yamaha XMAX πατήστε ΕΔΩ
Για την κορυφαία έκδοση XMAX 400 πατήστε ΕΔΩ
πηγή(zougla.gr)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου