expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Τετάρτη 5 Μαΐου 2021

Νέος κινητήρας με 190 ίππους για το SEAT Leon

 



Επιμέλεια: Περικλής Χαλάτσης

Το SEAT Leon, που ήδη κυκλοφορεί με μια πλούσια γκάμα κινητήρων βενζίνης (TSI), diesel (TDI), mild-hybrid (eTSI), plug-in hybrid (e-HYBRID) και φυσικού αερίου (TGI), απέκτησε και μια ακόμη έκδοση που προσφέρει «δυνατές»  συγκινήσεις. 

Οι επικεφαλής της ισπανικής εταιρίας για τους πιο απαιτητικούς οδηγούς που θέλουν ακόμη καλύτερες επιδόσεις αλλά και «αγωνιστικά» κρατήματα πρόσθεσαν έναν αξιόλογο δίλιτρο κινητήρα που αποδίδει 190 ίππους.

Για να κρατηθεί όμως σωστά στον δρόμο το Leon, έπρεπε να γίνουν αρκετές βελτιώσεις και τροποποιήσεις. Από το σασμάν μέχρι τα φρένα και τις αναρτήσεις.

Ο  νέος βενζινοκινητήρας βασίζεται στην προηγούμενη γενιά κύκλου Miller. Για να ανταποκριθεί στα πιο πρόσφατα πρότυπα εκπομπών ρύπων αλλά και για να ελαχιστοποιηθεί η κατανάλωση καυσίμου, χρειάστηκε να γίνουν βελτιώσεις.Το προηγούμενο σύστημα διπλής έγχυσης αντικαταστάθηκε με νέους εγχυτήρες άμεσης έγχυσης καυσίμου. Βελτιώσεις έγιναν και στη μείωση της τριβής του κινητήρα, ενώ ενσωματώθηκε ένα νέο turbo.

Τώρα το SEAT Leon έγινε ακόμα πιο γρήγορο. Ο κινητήρας 2.0 TSI αποδίδει 190PS (140kW) και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων. Για ακόμα καλύτερα κρατήματα στον δρόμο αλλά και για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των γρήγορων οδηγών, το δυνατό Leon χρησιμοποιεί μπροστά γόνατα MacPherson, ενώ ο πίσω άξονας είναι πολλαπλών συνδέσμων.

Το αυτοκίνητο για να φρενάρει αποτελεσματικά έχει αεριζόμενα δισκόφρενα 312x25 mm μπροστά και δισκόφρενα πίσω. Σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις, η ροπή του είναι 320Nm και το κιβώτιο ταχυτήτων DSG. Από 0-100 χιλιόμετρα χρειάζεται 7,4 δευτερόλεπτα.

Από πλευράς κατανάλωσης με βάση τον επίσημο κύκλο δοκιμών WLTP η 5-θυρη έκδοση κυμαίνεται μεταξύ 6,7-7,2 l/100km, ενώ οι εκπομπές CO2 κυμαίνονται μεταξύ 151-164 g/km.

Οι Έλληνες που ενδιαφέρονται για το συγκεκριμένο μοντέλο μπορούν να το παραγγείλουν στην 5-θυρη έκδοση FR. Υπάρχουν δύο τιμές. Η μία είναι 26.990 ευρώ ενώ για την έκδοση FR PLUS η τιμή του είναι κατά 1.300 ευρώ ακριβότερη. Υπολογίστε γύρω στα 28.290 ευρώ.

Το σίγουρο είναι ότι και στις δύο εκδόσεις, εκτός από τον δυνατό κινητήρα, οι κάτοχοί του θα απολαύσουν τα άψογα κρατήματά του στον δρόμο.

 


 

 
















πηγή (zougla.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου